Een plan voor uw online aanwezigheid

Een plan voor uw online aanwezigheid

Ieder bedrijf wil tegenwoordig aanwezig zijn op het internet maar een concreet plan ontbreekt vaak. Een dergelijk plan is echter de basis van online succes.

Door het vastleggen van doel, strategie en tactiek wordt de online marketing aanpak geconcretiseerd.

  • DOEL: Wat wil ik bereiken met mijn online aanwezigheid? = Wil ik meer naamsbekendheid, meer leads, meer conversies, een hogere klantenloyaliteit,...?
  • STRATEGIE: Hoe ondersteunen we de realisatie van deze doelen?  = Welk budget kunnen we hiervoor vrijmaken, welke marketingtools willen we gebruiken, hoe kan ik mij onderscheiden van mijn concullega’s.
  • TACTIEK: Welke acties zijn nodig om het plan tot leven te brengen? = De effectieve uitwerking van de strategie.

Een online marketing plan is verschillend voor elk bedrijf. Het is immers afhankelijk van een aantal factoren zoals de doelgroep, de online doelstellingen, het beschikbare budget, de gewenste tools,...

Wat kan Awali voor u betekenen?

Awali begeleidt u bij het opzetten van uw online marketing plan of bij het verder uitdiepen van één van de punten. Met ons team van specialisten kunnen we u in elke fase adviseren en u helpen om uw plan te optimaliseren.

Contacteer ons vrijblijvend voor meer informatie of een offerte op maat.

Contact
AWALI | Centrum Zuid 1527f | 3530 Houthalen | T 011 71 89 00 | info@awali.be