Hoger scoren met Facebook Ads

Hoger scoren met Facebook Ads

Net zoals u hoger kan scoren in Google, kan u ervoor zorgen dat uw Facebook advertenties een hogere positie verkrijgen. Uw Facebook advertenties komen in een veiling terecht, waar bepaald wordt waar en wanneer uw advertentie precies wordt weergegeven. Uw positie is afhankelijk van een aantal factoren. Wij zorgen er voor dat uw uitgangspositie zo sterk mogelijk is. 

Invloedfactoren Facebook Ads

  • Hou rekening met uw budget
    Zorg dat u competitief biedt en zo de concurrentie een stapje voor bent! 
  • Vertel iets interessants
    Bouw een call-to-action in in uw advertentietekst zodat de bezoekers weten wat ze moeten doen. Zo ontvangt u het meest relevante verkeer op uw website en verhoogt u de kans op een conversie. Zorg er ook voor dat u de bezoekers naar een doeltreffende pagina leidt op uw website.
  • Het oog wil ook wat
    Neem een sprekende afbeelding die in één oogopslag de bezoeker kan overtuigen. Het gebruik van een afbeelding is één van de factoren die Facebook Ads onderscheid van Google Adwords. In Adwords moet uw advertentie op zich spreken, want hier kunnen geen afbeeldingen bijgeplaatst worden.
  • Wie wilt u bereiken?
    Target uw advertentie op de juiste doelgroep zodat u het beste resultaat boekt.
  • Probeer eens iets anders
    Boekt u niet het gewenste resultaat? Stel een tweede advertentie op en test welke het effectiefst is.  Of laat beide advertenties langs elkaar lopen om uw strategie kracht bij te zetten.

Wat kan Awali voor u betekenen?

Awali heeft Social Media experts in huis die al jaar en dag actief zijn in de wereld van Social Media. Zij weten u zeker te vertellen wat werkt en wat niet.
Wenst u nuttige tips en een begeleiding in het hele proces, contacteer Awali!

Contact
AWALI | Centrum Zuid 1527f | 3530 Houthalen | T 011 71 89 00 | info@awali.be