Analyseer en optimaliseer

Analyseer en optimaliseer

Meten is weten! Een spreuk die Google duidelijk nauw aan het hart ligt. In bijna al hun tools beschikt u over uitgebreide rapporten en analyse methodes. Enkel dankzij het meten en analyseren van de nodige statistieken doet u de juiste kennis en ervaring op om te optimaliseren.

Enkele voorbeelden van rapporten in Google:

  • Google+ Local: overzicht aantal vermeldingen van elke bedrijfslocatie gedurende de afgelopen week/maand
  • Google Trends: overzicht van het aantal zoekopdrachten op een bepaald woord in een bepaald land of wereldwijd.
  • Google Adwords: prestatierapport van uw advertentie
  • Google Webmaster tools: prestatierapport van de snelheid van uw website

De meest gekende evaluatie tool die Google aanbiedt is Google Analytics, een web analytics tool. Door het plaatsen van de gratis analytics code achter uw website worden zeer gedetailleerde webstatistieken bijgehouden. Deze statistieken bieden u de mogelijkheid om uitgebreide analyses uit te voeren en op basis van deze informatie uw website of campagnes bij te sturen.

Ontdek meer over de mogelijkheden van Google Analytics voor uw bedrijf.

Wat kan Awali voor u betekenen?

Awali kan u begeleiden bij het aanmaken, configureren en beheren van de diverse rapporten in uw Google tools.
Contacteer ons vrijblijvend voor meer informatie.

Contact
AWALI | Centrum Zuid 1527f | 3530 Houthalen | T 011 71 89 00 | info@awali.be