Het is belangrijk om inzicht te krijgen in de werkelijke prestaties van uw Facebook Ads en pagina. Aan de hand van diverse statistieken kan u deze prestaties analyseren en bijsturen. Awali geeft u advies over het gebruik van uw Facebook-statistieken zodat u hier zelf mee verder kunt. Of wij volgen uw statistieken op en bezorgen u een rapport op maat.
Facebook Ads statistieken
Volgende statistieken zijn ondermeer beschikbaar:
- Aantal vertoningen / aantal kliks
- Wie klikt er op mijn advertentie? Deze statistieken bieden u informatie over demografische gegevens
- Welke interesses hebben uw bezoekers? Welke films en boeken vinden ze leuk? Welke hobby's hebben ze?
- Hoeveel klikkers gaan er daadwerkelijk over tot een aankoop, registratie of inschrijving?
Op basis van de informatie, kan u uw advertentie en aanbod aanpassen om nog beter op uw doelpubliek in te spelen.
Facebook pagina statistieken
Sinds kort kunt u ook de statistieken van uw Facebook pagina raadplegen. U kunt met andere woorden heel makkelijk nagaan of bepaalde online acties werken, wie uw pagina precies bezoekt, ... . Op basis hiervan verbetert of past u uw communicatie en interactie aan.
Facebook statistieken voor Social Plugins
Social plugins zijn tools die u op uw website kan plaatsen, de meest gebruikte social plugins zijn de Like button, de activity feed en recommandations. Facebook biedt nu ook zeer uitgebreide statistieken aan die u een schat aan informatie geven!
Wat kan Awali voor u betekenen?
Awali staat u bij in het evalueren van de gebruikte toepassingen. We interpreteren samen met u de cijfers en geven u concrete tips voor betere prestaties. Contacteer ons voor meer informatie.