Ik wil een eigen Facebook pagina

Het ideale communicatiemiddel op Facebook is uw eigen Facebook pagina. Via deze pagina treedt u in contact met uw klanten en kunnen zij reageren op uw informatie. Zo ontstaat er een dialoog tussen u en uw bezoekers en komt u te weten wat er bij hen leeft, waarop u kan inspelen.

Tips om te starten met een eigen Facebook pagina

  • Denk heel goed over en kies een geschikte naam voor uw pagina, want deze kan achteraf niet meer gewijzigd worden. De naam moet duidelijk gelinkt kunnen worden aan uw organisatie opdat bezoekers u gemakkelijk terugvinden
  • Kies een goed herkenbare profielfoto, bij voorkeur uw logo. Dit verhoogt de herkenbaarheid
  • Gebruik links het het veld om de belangrijkste informatie over uw organisatie in te vullen en weer te geven. Zo krijgen bezoekers onmiddellijk te zien waarvoor uw organisatie staat.
  • Uw Facebook pagina heeft ook een info tab waar u praktische informatie ingeeft over uw organisatie.
  • Facebook biedt u ook rapportagetools die u wekelijks op de hoogte houden over het aantal bezoekers op uw Facebook pagina. Zo weet u waar u kan bijsturen.

Een gepersonaliseerde pagina?

U kan een eigen ‘custom tab’ ontwikkelen voor uw Facebook pagina. Hier kan u de informatie die u wenst weergeven en bezoekers onmiddellijk op laten terecht komen. Neem een kijkje op de Facebook pagina van Awali voor een voorbeeld custom tab. Bent u overtuigd van de voordelen, contacteer ons dan!

Wat kan Awali voor u betekenen? 

Awali kan u begeleiden in het volledige verhaal. Van brainstorming tot technisch uitwerking. Neem een kijkje in onze Facebook rubriek voor meer informatie of contacteer ons.

Contact
AWALI | Centrum Zuid 1527f | 3530 Houthalen | T 011 71 89 00 | info@awali.be